piątek, 23 listopada 2012

Wymianka jesienna ...

Witam!
Ostatnio zupełnie brak mi czasu na pisanie bloga. Praca, dom i znów... praca , dom a dla siebie czasu zupełnie brak. Ze zmęczenia zasypiam po przeczytaniu kilku stron książki .
A tyle dobrych książek na mnie czeka .


Od  Cecylii z blogu Cecyliarodzinaidom dotarła do mnie megaprzesyłka w ramach

 wymianki jesiennej.

Zobaczcie ...




Zdjęcie pożyczone z blogu Cecylii , bo mój aparat fot. odmówił posłuszeństwa .


Ps.
Przeczytałam " Pokochaj mnie mamo"  . Powieść bardzo piękna i bardzo trudna . Przyznaję ,że trudno opanować łzy czytając  historię życia bohaterki tej książki.
A przecież ja już niejedno widziałam i prawie nigdy płaczę.

Cecylia , dziękuję !

Pozdrawiam. 

6 komentarzy:

  1. Evansa mam. Chętnie przeczytam też "Pokochaj mnie mamo".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za bardzo udaną wymiankę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, dostałaś ode mnie upominek podaj dalej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń