niedziela, 22 lipca 2012

Co robię , gdy nie czytam...

 Jak spędzacie wolny czas , gdy nie czytacie ?

Najlepiej odpoczywam , gdy gdzieś wyjeżdżam . Zamykam drzwi domu i na chwile zapominam o problemach .
W ubiegłym tygodniu byliśmy ze znajomymi  nad Jeziorem Białym w Okunince , a w drodze powrotnej zajrzeliśmy do Zamościa . Oczywiście  nie obyło się bez odwiedzin w ZOO.

Rodzinka w ZOO.





 Rynek w Zamościu.





Ostatnio sięgam po drutki i włóczkę . Muszę się odstresować , a mnie szydełko i druty  wyciszają . 
W planach  bolerko dla córki. 
Najczęściej jednak kończy się  na   tym , że robótka w połowie trafia do szuflady i czeka na lepsze czasy. Trzymajcie za mnie kciuki.Oby tym razem było inaczej.


Gazeta  Sandra - Urwisy
Zeszyt Specjalny 2/2012




Do recenzji otrzymałam od Wydawnictwa MAG " Ogrody Księżyca " . Nie czytam literatury fantasy . Czeka więc mnie  wyzwanie .  Jutro zacznę pierwsza z prawie 600 stron , a dziś jeszcze recenzja " Czarnego brylantu". Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. ...wycieczka wspaniała...dziewczyny zadowolone...masz cierpliwość do szydełka?ja nie..ale do drutów jeszcze mniej ..ale muszę spróbować się przemóc;)marzy mi się sweterek w kolorze gołębim....

    OdpowiedzUsuń