niedziela, 15 kwietnia 2012

Kryminalna majówka.

Mam i ja. :-)
W piątek córka odebrała z poczty przesyłkę dla mnie. Okazało się , że to książki z wymianki organizowanej przez Sabinkę " Kryminalna majówka ".
Zobaczcie , co mieściło sie w kopercie.






Bardzo się cieszę , bo żadnej z tych książek nie czytałam. Kiedyś często siegałam po kryminały . Do książek dołączone były upominki i słodycze. Słodycze córki od razu porwały . Łakomczuchy. Dobrze , że zdążyłam zrobic zdjęcie.
Kamila wysłała list. W dobie e-maili i smsów to szczególnie miłe kiedy ktoś poświęci czas na przelanie swych myśli na papier.
Kamila studiuje psychologię i prowadzi blog psycho-life.blogspot.com.

Zaproszenie do odwiedzenia przyjęłam i już do Ciebie zajrzałam. Pozdrawiam i dziękuję .

5 komentarzy:

  1. super paka, pozdrawiam

    Jeśli możesz wyłącz weryfikację obrazkową... to tak utrudnia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info. Nie wiedziałam , że mam właczona weryfikacje . Juz jest ok ?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. już nie ma weryfikacji, dzięki, bo to zniechęca do komentarzy

      Usuń
    2. Wiem, ja tez tego nie lubię . Nie sprawdziłam , że sama mam ustawioną. Miło mi ,że mnie odwiedzacie . Pozdrawiam.

      Usuń