niedziela, 22 stycznia 2012

Diana Palmer , Wszystko dla niej


Autor:Diana Palmer
Wydawnictwo: Harlequin
Seria:Romans
Liczba stron:368
Oprawa:miękka
ISBN:978-83-238-8311-1
Premiera:17.02.2012

Powieść ukazała się wcześniej pod tytułem Zdrajca.

Mimo trudnego dzieciństwa Tippy Moore osiągnęła spory sukces. Dzięki determinacji i urodzie została znaną modelką. Teraz rozpoczyna karierę aktorki. 
Na planie filmowym poznaje Casha Griera, przystojnego komendanta policji w Jacobsville. Wiele ich łączy. Oboje są samotnikami i mają za sobą bolesną przeszłość. Z czasem stają się sobie coraz bliżsi, niestety fatalne nieporozumienie niszczy ich związek. 
Cash postanawia zająć się wyłącznie pracą, zwłaszcza że trafia na trop oszustwa na wysokich szczeblach władzy. Jednak jego pozorny spokój burzy zaskakująca wiadomość. Tippy jest w śmiertelnym niebezpieczeństwie…

Lubię powieści Diany Palmer i chyba nie jestem wyjątkiem. Jej książki są lekkie , przyjemne w odbiorze . Czytając można zapomnieć o szarej rzeczywistości dnia codziennego .
Tym razem również sie nie zawiodłam.
Diana Palmer interesująco porusza temat traumatycznych wydarzeń z dzieciństwa i tego jak wpływają na życie i budowaniu związków , relacji międzyludzkich. Nie jest łatwo zaufać innym , gdy krzywdzą osoby najbliższe . Te , które powinny stworzyć dziecku bezpieczny dom.
Matka Tippy była alkoholiczka i narkomanką. Ojczym krzywdził dziewczynę wielokrotnie , aż w końcu uciekła z domu. Zaopiekowała się przyrodnim bratem Rorym , by ustrzec go przed losem jaki ją spotkał. Gdy poznaje Casha decyduje się zaufać i napotyka przeszkodę. Jak się okazuje los nie tylko ją doświadczył boleśnie...
Czy dwoje ludzi po traumatycznych przeżyciach może zbudować szczęśliwy związek ?
Palmer udowadnia , ze owszem choć nie jest to proste .

Moja ocena 5/6

5 komentarzy:

  1. Też lubię książki Palmer.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj. Z pewnością nie jesteś wyjątkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tej książki autorki nie czytałam, ale po lekturze innych wiem, że warto sięgać po jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabinko, nie jestem wyjątkiem i nie jestem wyjątkowa.:-D :-D
    Zauważyłam , że lubisz Palmer. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomina mi się od razu jedna z moich ulubionych książek - "Zabójczy wdzięk". Może się skuszę. :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń