niedziela, 16 października 2011

Diana Palmer , Przed świtem



Phoebe była pewna , że jej uczucia do przystojnego Corteza już dawno wygasły do czasu , gdy nieoczekiwanie dowiedziała się, że zamierza on poślubić inną kobietę. Kiedyś się znali , później ich drogi się rozeszły. Jednak nie na zawsze... Po ukończeniu studiów antropologicznych kobieta podejmuje pracę w muzeum w Karolinie Północnej. Podczas wstępnych prac ziemnych architekt odkrywa zabytkową wioskę, a w niej szczątki człowieka . Gdy właściciel firmy zakazazuje mu powiadamiać o odkryciu architekt zwrara się o pomoc do Phoebe. Zanim kobieta zdążyła cokolwiek zdziałać znaleziono go martwego w jaskini. FBI przysyła Corteza, aby przeprowadził dochodzenie. Po latach okazuje się, że uczucie , które ich niegdyś łączyło nie wygasło ...

Zastanawiałam się co napisać o tej powieści . W sumie niczego jej zarzucić nie można . Jest fabuła, jest wątek sensacyjny , jest i miłość. Ale czegoś mi tu brakuje . Może tego ,że w książkach szukam jakiegoś motta , jakiegoś życiowego przesłania .
Dla mnie jest to po prostu książka dla relaksu . Lubię tego typu powieści , gdy chcę po prostu odpocząć z książką w dłoni . :-)

ocena 4/6

Wydawnictwo: Harlequin
ISBN: 8323817014
Wydanie: 2006 r.




Susan Kyle   (ur. 12 grudnia 1946, w Cuthbert, Georgia ,  USA  to wielokrotnie nagradzany amerykańska  pisarka  znana jako Diana Palmer. Publikuje romantyczne powieści od 1979 . Napisała ponad 150 książek w wersji drukowanej. Wiele z nich przetłumaczono i wydano na całym świecie.

Dane , jak zwykle, z Wikipedii. :-)

1 komentarz:

  1. Książki dla relaksu są potrzebne żeby się odstresować. O Dianie Palmer już słyszałam ale jeszcze nie miałam okazji czytać żadnej jej książki.Mam nadzieję że wkrótce to się zmieni :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń