środa, 14 marca 2012

Ogłoszenie...

Książki Pani Katarzyny Michalak są tak ciepłe , optymistyczne i pełne dobrej energii , że nie powinny stać bezczynnie na półce.


Stąd mój pomysł na kolejną książkę - wędrowniczkę .



Jeśli ktoś ma ochotę przeczytać " Lato w Jagódce" proszę, aby pozostawił informację komentarzu oraz dodał się do listy obserwujących. Pozostawcie proszę notkę na blogu.Może link ? Jak Wam wygodniej.
Kolejność wysyłania książki będzie taka jak kolejność zapisywania się w komentarzach.
Jeśli chętnych będzie więcej wspólnie ustalimy zasady wysyłki .

Zapraszam .


Adresy domowe przesyłajcie na bozbar@onet.pl.
Ustalamy , że termn przesłania ksiązki do kolejnej osoby to 7 dni od dnia otrzymania . Zgadzacie sie ? Może jakieś uwagi ?
Piszcie śmiało. Miłego , słonecznego dnia .

27 komentarzy:

  1. Ja z wielką chęcią się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też bym chciała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sie tez z wielkia checia zapisala :)wiec zglaszam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chętnie bym przeczytała tą pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem chętna .... :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, dziś otrzymałam książeczkę ;)
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszy mnie ta wiadomość .Po przeczytaniu wyślij do Agus2003.
    Adres podam emailem. Miłego czytania . :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeślij mi kochana adres. Zarwałam wczoraj nockę, bo nie mogłam się oderwać od lektury :/ A wydawało mi się, że tydzień to mało ;) i ostry termin wyznaczyłaś ;) a tu proszę! w jeden wieczór (właściwie noc) ;D

      Usuń
    2. Wysłałam e-maila do Agus2003, ale chyba ma jakieś ważne sprawy , bo nie odpisuje. Szkoda...
      Książka pójdzie zatem do Cecylii, adres wysłałam w e-mailu a potem do Agusi jak podeśle adres domowy. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Dzisiaj dostałam książkę i już zaczęłąm czytać.Proszę o adres kolejnej osoby na liście,po przeczytaniu odeślę.
    Mój e-mail:
    cecy44@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Bożenko, widocznie nie dotarł do Ciebie mój email z adresem, bo wysłałam go na drugi dzien.... Zaraz wysyłam jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus , podałam Ci inne namiary na mnie. :-) Email nie dotarł.
      Napisz może adres domowy na adres cecy44@wp.pl. Pzdr.

      Usuń
  12. Zgłaszam się do tej książeczki. Maila zaraz wysyłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Można się jeszcze zapisać? Zaraz wyślę maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro aktualna to ja też się zapisuję :) już lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj to chyba tutaj powinnam sie ustawić w kolejce,więc się zgłaszam i czekam na dalszy przebieg.Ula.

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka do mnie dotarła. Jeszcze dziś zabieram się za jej czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam
    Poproszę o adres kolejnej uczestniczki zabawy, książkę przeczytałam :) i mogę posłać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłam email . :-) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Witam
      nie doszło do mnie nic,
      podaję email: anial8000@vp.pl
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  18. Witam
    tak dostałam adres
    dziękuję
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Dzisiaj książka poleciała dalej w Polskę.
      Pozdrawiam
      Ania

      Usuń