środa, 16 stycznia 2013

KONKURS ROCZNICOWY


Zbliża się termin mojej drugiej blogowej rocznicy .
Z tej okazji mam dla Was niespodziankę : " Wiśniowy dworek " Katarzyny Michalak .


KONKURS  ROCZNICOWY



W Wiśniowym Dworku, gdzieś pod litewską granicą mieszka Danusia. Jest nauczycielką w wiejskiej szkole i nie wyobraża sobie życia w wielkim mieście, pełnym spieszących się ludzi.

Na warszawskim Mokotowie, niedaleko parku Morskie Oko, mieszka Danka. Jest przebojową biznesmenką w międzynarodowej korporacji i nie wyobraża sobie życia na wsi, gdzie życie toczy się powoli, a jego rytm wyznacza przyroda. Te dwie kobiety pozornie dzieli wszystko, ale łączy jedna tajemnica.

I jeszcze ktoś. Mężczyzna, który przybył z przeszłości, by odebrać to, co do niego należy...


 Zdjęcie okładki książki i opis pochodzą z portalu Lubimy czytać .



 KONKURS   - ZASADY :


 Warunkiem udziału w konkursie rocznicowym  jest  odpowiedź na pytanie :

 Moje najpiękniejsze wspomnienie związane z siostrą / bratem ?

 

Na Wasze e-maile czekam pod adresem bozbar@onet.pl  do 6 lutego  2013 roku. 
Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę najpiękniejsze , najbardziej wzruszające wspomnienie.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej do 8 lutego. 
Jeśli w terminie siedmiu dni od ogłoszenia wyników nie otrzymam od zwycięzcy e-maila z adresem do wysyłki – wybiorę kolejną osobę. 
Miło mi będzie jeśli ktoś dołączy jako obserwator.
Będę wdzięczna  za umieszczenie informacji o konkursie na swoich blogach lub FB.

Pozdrawiam. 

7 komentarzy:

  1. Czuję się poszkodowana, bo jestem jedynaczką :-)
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. książkę mam, więc zgłaszać się nie będę

    ale przyznaję rację Scarlett
    pytanie jest bez sensu, bo nie każdy ma rodzeństwo prawda?
    ja np też jestem jedynaczką, wspomnień nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny , pytanie konkursowe nawiązuje do treści książki .:-) Ale może macie rację , więc wymyślę jescze jedno dla jedynaczek . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież można coś wymyślić, od czego mamy wyobraźnię, nie trzeba mieć rodzeństwa, poza tym można mieć rodzeństwo,a wspomnień, miłych żadnych! Ja się raczej nie zgłoszę, bo mam tę książkę otrzymać do recenzji, niestety dopiero po dodruku, pod koniec stycznia, ale mogę pokibicować, pozdrawiam Bożenko serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgłaszam:) Jeszcze dziś wyślę maila i liczę na wygraną, bo marzę o przeczytaniu książki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłalam własnie maila
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję. :) Wszyscy zachwalają autorkę, więc sama chciałabym ją poznać. :3
    Dodałam do obserwowanych, a banner wisi na blogu od jakiegoś czasu. :)

    OdpowiedzUsuń