niedziela, 6 maja 2012

Stosiki majowe



Stosik zapowiada się ciekawie :

C.Drinkwater – Powrót na oliwkową farmę
Egzemplarz recenzyjny od Wydawnictwa Literackiego

A. M. Jaśkiewicz- Przeczekać ten dzień
Egzemplarz recenzyjny od Wydawnictwa Promic

L. Witek -Wybór Marty
Egzemplarz recenzyjny od Wydawnictwa Promic

A. Ziemnicka, O. Kwiecińska – Kaplińska - Rewolucja na talerzu
Wygrana w Zakurzonej półce

R. Green -Top Modelka
Wygrana w Mandarynkowych czytadłach

Wszystkich tych książek byłam bardzo ciekawa.
Z czytaniem „ Powrotu...” będzie nieco ciężko , bo nie znam wcześniejszych powieści.
Zobaczymy zresztą. Niebawem napiszę...






Stosik z biblioteki :

Alex Kava- Trucizna
Alex Kava – Zabójczy wirus
Nora Roberts – Zagubieni w czasie
Nora Roberts – Rodzinne szmaragdy
Alex Kava – Fałszywy krok

Na Kavę nabrałam ochoty po przeczytaniu „ Śmiertelnego napięcia „ .
Dotychczas po kryminały i thrillery sięgałam rzadko , ale Kava jak widać uzależnia . ;-)
Powieści Nory Roberts po prostu lubię i sięgam po nie , bo raczej nigdy się nie zawiodłam na tej autorce. Dostarcza swoim czytelnikom sporą dawkę relaksu , a kto tego nie lubi ?

Czekam jeszcze na stosik książek zakupiony okazyjnie na Allegro.

A co Wy czytacie ?
Czy Was też dotyka czytelnicza niedyspozycja ?
Czasem w życiu człowieka dzieje się tyle , że nawet na ukochaną książkę czasu i chęci brak.

Pozdrawiam.


7 komentarzy:

  1. Pokaźny stosik - i Alex Kava! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książki, gratuluję stosika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oszalałam na punkcie Kavy i wypożyczyłam wszystkie jej tytuły jakie były w mojej bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny stosik!Ja na wiosnę mam jeszcze większy zapał do czytania choć z czasem bywa różnie. Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wyborem Marty" byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stosiki. Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń