piątek, 6 stycznia 2012

Penny Jordan , Cudowna pomyłka



Autor:Penny Jordan
Seria:Gwiazdy Romansu
Liczba stron:224
Oprawa:miękka
ISBN:9788323876373


Debra osiągnęła stabilizację zawodową i finansową, teraz postanawia skupić się na życiu osobistym. Marzy o związku, w którym poczuje się bezpiecznie, boi się gorących uczuć i zmysłowych doznań. Uważa się za osobę bardzo opanowaną, jednak pewnego dnia daje się ponieść emocjom. Po gwałtownej kłótni z nieznajomym, nagle zaczyna się z nim całować. Zawstydzona swoim zachowaniem, chce jak najszybciej zapomnieć o tym incydencie. To może się okazać niewykonalne, bo mężczyzna, którego próbuje wyrzucić z pamięci, okazuje się jej nowym szefem…

Powieść lekka , przyjemna , łatwa w odbiorze , aczkolwiek mnie nieco rozczarowała. Czytałam znacznie lepsze powieści tej autorki. Książka dla relaksu , niewymagająca i do przeczytania w ciągu paru chwil. :-)

Ocena 3+/6

4 komentarze:

  1. Książki wyłącznie dla relaksu też są potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzecz jasna . Zwłaszcza po ciężkim dniu . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami mam ochote na lekka i przyjemna powiesc, dzieki niej latwiej zniesc proze zycia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko wrzuciłam informację o Twoim candy na swojego bloga, ale się nie zgłaszam, bo... mam swój egzemplarz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń