wtorek, 6 grudnia 2011

Karolina potrzebuje pomocy...

Koniecznie odwiedzcie blog Karoliny http://karolinalaube.blogspot.com/

Pozwalam sobie zacytować słowa Karoliny : "Miałam kiedyś Marzenie, wielkie Marzenie" - tak brzmi cytat z "Roku w Poziomce", autorstwa Katarzyny Michalak.


Ja także mam własne marzenia, jedne duże inne mniejsze, jeszcze inna zaś całkiem maleńkie, "nie większe niż łebek od szpilki", tak jak to gdzieś kiedyś napisałam. To, o którym teraz myślę jest Wielkie. Właśnie tak. Wielkie.

Moje największe Marzenie sprowadza sprowadza się do trzech słów: chcę samodzielnie chodzić. W spełnieniu tego zwykłego - niezwykłego Marzenia przeszkadza mi choroba, a ściślej mówiąc Mózgowe Porażenie Dziecięce."

Karlona potzrebuje wsparcia finansowego na leczenie. szczegółowe informacje na blogu Karoliny .

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz