wtorek, 28 czerwca 2011

Podaj dalej

 Wzięłam właśnie udział w zabawie Podaj dalej. 
  Akceptując jej zasady, zobowiązałam się jednocześnie do jej kontynuacji.
 
PODAJ DALEJ

Zasady
 
1. Czekam na 3 osoby pod tym postem, dla których wykonam w ciągu 365 dni małe upominki. 
(czekam na osoby posiadające bloga)
2. Jeśli zgłaszasz się do mnie, to zobowiązuje cię do zorganizowania takiej samej zabawy u siebie na blogu.
3. Oprócz zgłoszenia tu pod postem, czekam również na maila do mnie z Twoim adresem, na który wyślę upominek:  bozbar@onet.pl
 
Jeśli podoba Ci się taka zabawa, chcesz upominek ode mnie i podejmiesz się wykonania czegoś dla 3 osób, zostaw zgłoszeniowy komentarz i kontynuuj zabawę na swoim blogu. 
 
Zapraszam, kto pierwszy, ten lepszy - kolejność zgłoszeń się liczy:)

1 komentarz: