wtorek, 16 października 2012



Ewa  Bauer ,  W nadziei na lepsze jutro


Wydawnictwo: Radwan
Data wydania: 2011 (data przybliżona)
ISBN: 978-83-7745-120-5
Liczba stron: 164



Powieść „W nadziei na lepsze jutro” przedstawia historię młodej kobiety, która bardzo pragnie być szczęśliwa. Pomimo przeciwności losu i osobistych tragedii, jakie ją spotykają, wciąż wierzy, że prawdziwa, wierna i uczciwa miłość istnieje. Losy Anny przeplatają się z losami dwóch innych kobiet, których życie również nie układa się tak, jakby sobie tego życzyły. Bohaterowie powieści przechodzą metamorfozy, podejmują różne – nie zawsze słuszne – decyzje. Prowadzą wieczną walkę dobra ze złem. Emocje w tej książce grają główną rolę. Czy w poszukiwaniu miłości wolno wszystko?








Powieść Ewy Bauer „ W nadziei na lepsze jutro” przedstawia losy młodej kobiety – Anny . Bohaterka powieści , jak większość znanych mi kobiet marzyła o tym , by odnaleźć w swoim życiu miłość i szczęście , mimo przeciwności losu. Z jej losami przeplatają się losy dwóch przyrodnich sióstr . Każda z przedstawionych w powieści kobiet jest inna . Zdrady, rozstania i utrata bliskich osób – to właściwie zdarza się każdego dnia . Czy po zdradzie ludzie potrafią być jeszcze z sobą szczęśliwi ? Dlaczego ludzie zdradzają ?    Ile w tym przypadku ,  a ile  potrzeby bycia szczęśliwym choćby za cenę skrzywdzenia bliskiej dotąd osoby ? Temat może nieco już banalny , ale ciekawie przez autorkę przedstawiony. Powieść wywarła na mnie dobre wrażenie. , ale po jej przeczytaniu czuje pewien niedosyt. Czekam zatem na kontynuację ,bo jestem bardzo ciekawa jak potoczą się losy Anny oraz Roberta i Michała.

Moja ocena 4/6.


Książkę przeczytałam w ramach akcji Włóczykijka .

Zdjęcie okładki książki i informacje pochodzą z internetu.


 

5 komentarzy:

  1. Czytałam i tak jak ty czuję niedosyt.. Trochę zaskoczyło mnie zakończenie i decyzje Anny.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. siegnę po nią jak już będzie kontynuacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna okładka! A książce chętnie dam szansę, jeśli wpadnie mi w łapki:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się na nią skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń